سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان امّت من، مانند پیامبران بنی اسرائیل اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نوشته‏ها و خبرهای یک دوست

* بر اساس یک تحقیق ، نزدیک به دو هزار ودویست عنوانکتاب در خصوص عرفان های وارداتی در بازار کتاب ایران به چاپ رسیده است شایان ذکر است چاپ برخی از این کتابها در حالی صورت گرفته که انتشار آنان در برخی کشور های ممنوع بوده است.

* حجت‌الاسلام حسنی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی که چندی است در بستر بیماری به سر می‌برد از رد صلاحیت خود در انتخابات خبرگان رهبری ناراضی است و می‌گوید «به دلیل این که پزشک مرا ممنوع المطالعه کرده بود نتوانستم در آزمون کتبی خبرگان رهبری شرکت کنم و به همین دلیل رد صلاحیت شدم».

* اطلاعات دریافتی حاکی است انجمن موبدان تهران با توزیع فرم ثبت نام در برخی از مناطق تهران از تشکیل دوره های جدید آموزش دین و فرهنگ زرتشتی خبر داده است. بر پایه این اطلاعات این فرم ثبت نام همچنین با پست سفارشیبه نشانی برخی از افراد ارسال شده است. این انجمن در اطلاعیه ای هدف از تشکیل کلاس های مذکور را آموزش و بالا بردن سطح آگاهی و دینی و فرهنگی جامعه زرتشتی عنوان کرده است .بر اساس اطلاعیه این انجمن در دوره جدید کلاس ها ، خط وزبان اوستایی ، خط و زبان پهلوی ، تاریخ ادیان ابران باستان ، تاریخ زرتشتیان پس از اسلام و... تدریس خواهد شد.

* اظهارات سیروس گرجستانی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «عبور شیشه ای» در مورد مایکل جکسون، باعث پایان زودهنگام این برنامه تلویزیونی شد. وی در این گفت و گوکه ازشبکه 5پخش شد با اشاره به یکی از خاطراتش برای ایفای نقش یک انسان عصبی، گفت: داشتم با خود فکر می کردم چگونه باید نقش این فرد را بازی کنم، ناگهان پسرم آمد پیش من و گفت، این سی دی را برو ببین. وی اضافه کرد: به پسرم گفتم این سی دی ی چیست که او گفت، رقص مایکل جکسون است.من هم رفتم دیدم.خیلی زیبا بود و عجب رقصی می کرد... در این لحظه، ناگهان «رشیدی» مجری برنامه اعلام کرد که تیتراژ پایانی این مجموعه بالا آمده ودیگر فرصتی نیست. این مجری همچنین گفت که نقطه پایانی بر این خاطره می گذاریم و از حضور شما در برنامه های بعد استفاده خواهیم کرد که چهره ی «گرجستانی» که به صورت غیرعادی سخنانش قطع شده بود، اندکی درهم شد!




پیمان پدرام ::: شنبه 85/9/11::: ساعت 4:46 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :21971
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<