سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ـ در آنچه به علیّ سفارش کرده است ـ : ای علی! خواب دانشمند برتر ازعبادت عابد است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نوشته‏ها و خبرهای یک دوست

رییس تیم پزشکی ناصر عبدالهی گفت: در بدو ورود عبدالهی به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس فشار خون وی پایین بود که هم‌‏اکنون در وضعیت عادی است، اما هنوز از تنفس مصنوعی استفاده می‌‏شود و همچنان کلیه‌‏ها از کار افتاده است.
به گزارش ایلنا، "حمیدرضا سامی‌‏مقدم" در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هنوز علت اولیه بحران جسمی این هنرمند را نمی‌‏دانیم، افزود: برای مشکل به وجود آمده, علت‌‏های زیادی قابل گفتن است, اما به دلیل سن کم بیمار امیدواریم که کلیه‌‏ها دوباره فعالیت خود را آغاز کنند.
این متخصص کلیه با اشاره به اینکه ناصر عبدالهی مشکل انعقاد خون دارد, تصریح کرد: ممکن است وضعیت نابسامان پیش آمده برای وی به دلیل فشارهای عضلانی باشد, همچنین پس از بررسی‌‏ها مشخص شد که ضرباتی نیز به زانوها وارد شده است.
سامی‌‏مقدم با اشاره به گونه‌‏های خراشیده عبدالهی که ممکن است ناشی از بر هم خوردن تعادل جسمی وی باشد, تاکید کرد: بیمار هم‌‏اکنون ورم مغزی شدید دارد، اما از لحاظ ریوی مشکل کمتری دارد که به وسیله تنفس مصنوعی کنترل می‌‏شود.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب این خواننده پاپ کشورمان, گفت: با شرایط موجود, نمی‌‏توان بیمار را به مرکز درمانی دیگر انتقال داد و نیاز به مراقبت‌‏های ویژه پزشکی دارد.
رئیس تیم پزشکی ناصر عبدالهی با اشاره به اینکه موارد مطرح شده مبنی بر استفاده بیمار از مواد مخدر و ... مورد تایید پزشکان متخصص نیست, تاکید کرد: هر کاری از دستمان برآید برای بهبود وضعیت این هنرمند انجام خواهیم داد.




پیمان پدرام ::: پنج شنبه 85/9/9::: ساعت 4:49 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :21971
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<