سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستى ورزیدن نیمى از خرد است . [نهج البلاغه]

نوشته‏ها و خبرهای یک دوست

رایزن اسبق مطبوعاتی سفارت ایران در ایتالیا با بیان این‌که صهیونیست‌ها بیشتر از هر گروه دیگری از راه‌اندازی جنگ صلیبی و در تقابل قرار دادن جهان مسیحیت علیه اسلام نفع می‌برند، تصریح کرد: با توجه به تظاهرات گسترده مسلمانان علیه پاپ امکان ترور وی توسط صهیونیست‌ها وجود دارد.
محمد حسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص سفر پاپ به کشور ترکیه اظهار داشت: واقعیت این است که غرب جنگ تمدن‌ها را به راه انداخته است و نیاز به راه اندازی جنگ صلیبی نیز دارد.
وی افزود: پاپ به تحریک آمریکا و رژیم صهیونیستی حملاتی را متوجه اسلام کرد که مورد اعتراض جهان اسلام قرار گرفت و تظاهرات در ترکیه در آستانه سفر پاپ به این کشور نمونه این اعتراضات است.
سفیر اسبق ایران در استرالیا با بیان این‌که قبلاً یک وزیر ایتالیایی نیز از پاپ خواسته بود تا سردمداری جنگ صلیبی علیه جهان اسلام را بر عهده گیرد، تصریح کرد: این جنگی است که بوش نیز خبر از وقوع آن داده بود. برای راه اندازی چنین جنگی قتل پاپ که سابقه توهین به اسلام دارد آن هم در سفر به کشور اسلامی ترکیه می‌تواند برای طرفداران جنگ صلیبی یک فرصت بزرگ باشد.
رایزن اسبق مطبوعاتی سفارت ایران در ایتالیا تصریح کرد: صهیونیست‌ها بیشتر از هر گروه دیگری از راه‌اندازی جنگ صلیبی و در تقابل قرار دادن جهان مسیحیت علیه اسلام نفع می‌برند. لذا نباید این امکان را که پاپ در ترکیه مورد سوء قصد صهیونیست‌ها قرار بگیرد و آن را به مسلمانان نسبت دهند تا چنین جنگی را به راه اندازند نادیده گرفت.
قدیری یادآور شد: واقعیت این است که جنازه پاپ برای صهیونیست‌ها بیشتر کارساز است تا رهبری او در راه انداختن جنگ صلیبی علیه جهان اسلام؛ به همین خاطر مقامات ترکیه و نیروهای امنیتی واتیکان بایستی مراقب چنین توطئه‌ای باشند. پاپ باید سالم به مقر خود باز گردد، به خصوص که عکس العمل مسلمانان ترکیه به عنوان لائیک‌ترین نظام در کشورهای اسلامی را تجربه کرده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همکاری ادیان و گفتگوی تمدن‌ها به ویژه بین معتقدین به ادیان الهی اسلام و مسیحیت برای ساختن دنیایی معنوی‌تر، اخلاقی‌تر و سالم‌تر نیاز امروز بشریت است.




پیمان پدرام ::: پنج شنبه 85/9/9::: ساعت 4:48 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 12


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :21981
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<