سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس برادری خدایی را از دست بدهد، گویی شریف ترینِ اعضای خود را از دست داده است . [امام علی علیه السلام]

نوشته‏ها و خبرهای یک دوست

رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفته است که یاسر عرفات رییس فقید تشکیلات خودگردان فلسطین بواسطه گرایش به سوی جمهوری اسلامی ایران مورد غضب تل آویو و آمریکا قرار گرفت و واشنگتن صراحتا دستورانزوا و سپس مرگ وی را صادر کرد.
وی مدعی شد که عرفات در صدد همکاریهای نظامی با ایران بوده است و همین امر سبب شد که آمریکا از او کناره گیری کند.
به گزارش خبرگزاری فلسطینی معا، وی که در مراسم تقدیر از نخستین سفیر اسراییل در ایران دوران طاغوت و در دانشگاه حیفا سخن می گفت ادعا کرد که عرفات حتی در صدد بود تا در ازای دریافت کمک نظامی از ایران مقدمات تاسیس پایگاهی برای نیروهای ایران در نوار غزه و کرانه باختری را فراهم کند.
موفازکه دربخش مطالعات ایران شناسی و فارسی دانشگاه حیفا سخن می گفت، برای اثبات ادعای خود به حادثه توقیف کشتی موسوم به " کارن A " حامل 50 تن سلاح در سال 2002 اشاره می کند که توسط نیروی دریایی رژیم صهیونیستی توقیف شد. ادعای موفاز در حالی است که این کشتی از مقصد بندرهای آلمان به سوی سواحل دریای مدیترانه در حرکت بود و اصولا امنیت این سواحل نیز در دست خود این رژیم است.
رییس وقت ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی می شود که توقیف این محموله در واقع عمق رابطه بین یاسر عرفات و ایران! را فاش کرد و موجب شد آمریکا نگاهش را به عرفات تغییر دهد به گونه ای که پس از توقیف این کشتی آمریکا صراحتا اعلام کرد که عرفات می بایست برکنار شود.
کارشناسان معتقدند که حتی اگربا نسبت بسیار پایینی نیز این ادعای موفاز قابل قبول باشد آنگاه باید با استناد به این سخنان بطور آشکار واشنگتن را عامل مرگ عرفات معرفی کرد زیرا وی ابتدا سه سال بطور همه جانبه در دفتر کارش در استانداری رام الله محصور و سپس به طرز مشکوکی که گفته می شود خوراندن سم در غذای او بود کشته شد.
با وجود اینکه عرفات در مجهز ترین بیمارستان در فرانسه تحت مداوا بود اما پزشکان تیم مداوای وی پس از مرگ رییس تشکیلات خودگردان حاضر نشده اند دلایل مرگش را در گزارش پزشکی خود اعلام نمایند. اما پزشکان تونسی عرفات اعلام کردند که بر اساس مستندات پزشکی و معاینات مفصل بر روی عرفات پیش از اعزام وی به فرانسه، وی به دلیل بیماری عفونی خون ناشی از وجود نوعی سم ناشناخته در گلبولهای خونش فوت کرده است.


پیمان پدرام ::: شنبه 85/9/11::: ساعت 4:48 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :21973
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<